maandag 23 januari 2012

Bag

Een lief schattig tasje, geschikt voor elke gelegenheid! Ik heb het gemaakt om iemand beterschap te wensen!



Ik heb de superlieve stempel 'Tilda with peony' van Magnolia gebruikt uit de nieuwste lijn 'Sweet Crazy Love'! Ik heb haar bewerkt met Copics en Derwent Coloursoft potloden en een laagje Chalk. Verder wat bruine Stickles toegevoegd.


Om het afdrukje iets meer aandacht te geven heb ik haar op meerdere lagen papier en stof geplakt.



Ook heb ik Doohickey 'Heart Swirl' gebruikt! Die blijft toch mijn favoriet!



Het patroon van dit tasje is te koop in mijn eigen Scrapshop!
Fijne week allemaal!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra,

    Ik denk dat degene voor wie deze bedoeld is, zich snel weer beter voelt. Wat een schatje!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en super lief en mooi tasje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi! this really is gorgeous,lots of lovely detail and the colours together are so nice.
    hugs Lou.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a sweet creation Sandra! Gorgeous design and embellishing! Beautiful image and coloring too! hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen